اس ام اس عاشقانه سه

عشق اول خدا

كاش وقتي آسمان باراني است

چشم را با اشك باران تر كنيم

كاش وقتي تنها ميشويم

لحظه اي را ياد يكديگر كنيم...

روز را خورشيد ميسازد و روزگار را ما

ما را قلب نگه مي دارد و قلب را عشق

پس زندگي را عاشقانه بساز......

در تنهايي ام به اين مي انديشيدم كه در تنهايي اش

به من مي انديشد؟

اگر صد بار دلم را بشكني دوست

دل شكسته من خانه اوست....

مهرباني تزئين لحظه هاست

براي مهربانيت جوابي جز دوست داشتن ندارم...........

اگه ما كنار هم باشيم خوشيم

پس خوبه از هم ديگه جدا نشيم

من كنار تو،تو كنار من

پس نگاه به هر غريبه قدغن

اين سخن در آسمان بايد نوشت:

با تو در دوزخ مداوم،بي تو هرگز در بهشت.....

تنهايي آدم به عمق درياست

ولي پر كردنش با يك ليوان محبت كافيه....

خواستم توي قلبت خونه كنم ديدم زمينش خيلي گرونه!

ما كه فقيريم،توي چشات چادر ميزنيم...

فرقي نميكنه كه به اندازه دل يك گنجيشك دوستت

داشته باشم يا به اندازه دل فيل

مهم اينكه يك دل دوستت دارم....

اگر روزي مقدر شد كه با اشكت وضو سازم

خدا داند كه با چشمت هزاران قبله مي سازم.....

دانم  و داني كه جانم عاقبت از آن توست

پس نزن آتش به جانم چون كه جانم جان توست....

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:,

1:40 توسط آشنا |

X

به وبلاگ من خوش آمدید


Home
Email
Profile
.:Bahar 20:.

Archives

7 دی 1390

5 آذر 1390




Authors

آشنا


Links

کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق اول خدا و آدرس mojtaba.sh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب های فوق جدید بلاگفا
LinkDump

طـــراح قـــالــب
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
آرشیو پیوندهای روزانه


Amar


تعداد بازديدها:





Design by : Bahar 20



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خدمات وبلاگ نويسان-بهاربيست

كد چت روم

 فال حافظ - فروشگاه اينترنتي - قالب وبلاگ